BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

06 February, 2011

aku dan blog

assalammualaikum .
haa,,akhir nya berjaya jgak ak buat blog sndiri..
b4 ni ak teringin gak nk wat ..tapi xkesampaian ..
haa,ary ni 7/2/2011 ak akan mule kan perjlanan hidup ak dgan blog ((:
hihi.aku buat blog ni bkn ape,ak kat umh sorg2,kdang2 time ak sedey,eppy,
ak xtawu nk borak ngan sape n ak nk luah kan kat sape..
kalo korang tngok blog ak ni,jgan gelak kn ak lak.
mklum la,,ak ni budak bru blajar..ak lum pandai lg nak cantek2 kan blog aku ni.
tapi xpe,malu bertanye sesat jalan kn...haha.emmm.oke la .bnyak bnde aku nk buat lgy ni.
t kalo ade pape yg mnarik ,ak cite lgy.ape-ape pun ,bak kate mael ,,LEK LUU ((:
daaaaaaaaaa....

2 ulasan:

ann mell

hahahaah...chill chill chillEx laa dear..i un sme kot..pape un i da bcme u unye follower..hahaha...btw:lau sng2 nnti tgk la i unye blog k..x lwa un cm u unye juz smple je..hahahaha..:)
<3 <3

bubu BUNTAL

haha..thankz yunk ..k t i tgk u pnye blog ((:

Post a Comment