BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 May, 2011

kenapa kenapa dan kenapa ??

salammm..emmm,xtawu dari mana nak mule.haa,macam ni la,2 3 ari ni aku gase sedey jek.hampir stiap malam bile aku ingat kn benda tu ,mesti air mate aku nak kuar..xtawu nape.tapi aku tawu kott kenapa.ntah la kenapa sume ni jadi pade aku??jahat sangat ke aku ni??kenape dieorg tak suke aku??kenapa mesti aku yang dieorang tak suke??okey,,aku boley accept kalau dieorg tak suke aku..tapi jgan la sampai buruk2 kan name aku..walau pon dieorang x suke aku ,aku tetap hormat kat dieorang..RAFIZE kau dengar sini,,aku hormat kau sebagai bf aku..aku sayang kau sangat2,,aku tak ley terime kalau kau tinggal kan aku sebab kau dengar kate2 orang.tapi aku tawu kau x macam tu..kalau boley aku nak kau selidik dulu..SUMPAH DEMI ALLAH aku xde jantan lain selain kau..bile aku ingat kan bende ni jek,mesti r aku nak meleleh b...ya allah kenapa la sume ni jadi pada aku..
aku takot sangat lepas ni ape ntah lagi yg dieorg nak cakap ngan kau b..k.la...aku x ley terus kan tulis bende ni..aku xkuat nak tulis bende ni..ape2 pon,aku tetap sayang kau b !!!! aku xpeduli dieorang suke aku ke x..

0 ulasan:

Post a Comment