BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

05 July, 2011

OMG ! OMG !

OMG.........mcdonalds ((:
bile tengok jek bende ni ,mesti teringin nak makan ..haha.alang ke bagus nye ape yg aku nak skunk ni dapat...tambah2 plak tngah lapar ni kn .pehh..pasti abz smpai mnjilat ibu tangan.hihihi.kan best kalau kat mlimau ni ade mcd .hahahaha..bile la mlimau ni nak maju.mybe tunggu aku yg memerintah ,baru la tmpat ni akan maju kn kn kn ?
tngok bende ni jgak ,teringat kat b aku (: 
sbb ,,time 1st date ,aku g mkn kat mcd MP la..mcam sweet jek kn time tu...
skunk kalau nak mintak cd ni kat b aku ,agak ssah skit..
sbb,kalau aku mintak ,mesti die lupe .....hehehe .tu le b aku .
blum tua lagi sudah lupe..
emmmm..ok la..lagi lame aku tngok bende ni ,lagi aku mengidam taw..
BYEEEEE (::

0 ulasan:

Post a Comment